Hyppää pääsisältöön
Front page
Jätä häiriöilmoitus Lounean palveluista

Jätä häiriöilmoitus

0

Uusimmat häiriötiedotteemme

Alkamisaika:
Korjattu:
Alkamisaika:
Korjattu:
Alkamisaika:
Korjattu:

Mitä tehdä häiriötilanteessa?


Ennen yhteydenottoa häiriötilanteessa on hyödyllistä tarkistaa muutama asia. Tämä auttaa usein ratkaisemaan ongelman nopeasti ja vaivattomasti. Jos nämä toimenpiteet eivät kuitenkaan riitä, häiriöilmoituksen tekeminen tai asiakastukeen yhteydenottaminen on seuraava askel.

 

1. Tarkista tiedotteetVarmista, ettei kyseessä ole yleinen häiriötilanne tarkistamalla häiriötiedotteemme. Verkkoamme huolletaan säännöllisesti, ja suunnitellut huoltokatkot voivat aiheuttaa lyhyitä katkoksia palveluihin. Näet huoltokatkojen aikataulut täältä.
 
2. Käynnistä laite uudelleenSammuta ja käynnistä laitteesi uudelleen. Tämä ratkaisee suurimman osan häiriötilanteista ja palauttaa yhteyden nopeasti.
 

 

Ota yhteyttä asiakastukeen


Mikäli ongelma ei ratkennut, ota yhteyttä asiakastukeemme tai jätä häiriöilmoitus alla olevalla lomakkeella. Käsittelemme lomakkeen kautta tulleita ilmoituksia arkipäivisin kello 7–17. 

Löydät tarkempia ohjeita ongelmatilanteiden selvittämiseen sekä käyttötukea ja lisätietoja palveluiden asetuksista Tuki ja ohjeet -sivultamme

Jätä häiriöilmoitus

Asiakastyyppi
Ongelmatyyppi
Miten haluat meidän ottavan yhteyttä sinuun?

Asiakastuki yrityksille 

Häiriöilmoitukset, kaapelivauriot sekä Lounean palvelujen ja tuotteiden tekninen tuki (esim. nettiyhteydet, viestintäpalvelut)

 

Puhelin: 
0800 30344 (24h/vrk (ilmainen))