Uusimmat häiriötiedotteemme
Mitä tehdä häiriötilanteessa?
Ennen yhteydenottoa häiriötilanteessa on hyödyllistä tarkistaa muutama asia. Tämä auttaa usein ratkaisemaan ongelman nopeasti ja vaivattomasti. Jos nämä toimenpiteet eivät kuitenkaan riitä, häiriöilmoituksen tekeminen tai asiakastukeen yhteydenottaminen on seuraava askel.
| 1. Tarkista tiedotteet | Varmista, ettei kyseessä ole yleinen häiriötilanne tarkistamalla häiriötiedotteemme. Verkkoamme huolletaan säännöllisesti, ja suunnitellut huoltokatkot voivat aiheuttaa lyhyitä katkoksia palveluihin. Näet huoltokatkojen aikataulut täältä. |
| 2. Käynnistä laite uudelleen | Sammuta ja käynnistä laitteesi uudelleen. Tämä ratkaisee suurimman osan häiriötilanteista ja palauttaa yhteyden nopeasti. |
Ota yhteyttä asiakastukeen
Mikäli ongelma ei ratkennut, ota yhteyttä asiakastukeemme tai jätä häiriöilmoitus alla olevalla lomakkeella. Käsittelemme lomakkeen kautta tulleita ilmoituksia arkipäivisin kello 7–17.
Löydät tarkempia ohjeita ongelmatilanteiden selvittämiseen sekä käyttötukea ja lisätietoja palveluiden asetuksista Tuki ja ohjeet -sivultamme.
Jätä häiriöilmoitus
Asiakastuki yrityksille
Häiriöilmoitukset, kaapelivauriot sekä Lounean palvelujen ja tuotteiden tekninen tuki (esim. nettiyhteydet, viestintäpalvelut)
Puhelin:
0800 30344 (24h/vrk (ilmainen))