Uusimmat häiriötiedotteet
Suunnitellut huoltokatkot
Huollamme palveluitamme säännöllisesti niiden toimivuuden ja laadun takaamiseksi
Huoltotoimenpiteet keskitetään ennalta ilmoitettuihin huoltokatkoihin ja pyritään tekemään niin, että niistä aiheutuu mahdollisimman vähän häiriöitä asiakkaillemme. Satunnaisiin häiriöihin ja katkoihin huoltokatkon aikana on kuitenkin syytä varautua.
Tältä sivulta löydät kootusti tiedot suunnitelluista huoltokatkoista ja häiriöistä. Jos palveluissasi on häiriö huoltokatkon ulkopuolella, eikä kyseinen häiriö ole mainittuna tiedotteissamme, jätäthän meille häiriöilmoituksen, jotta voimme auttaa sinua.
- Kuukausittainen huoltokatko joka kuukauden toisena tiistai-keskiviikko välisenä yönä klo 00:00 - 07:00 Tämä on pääasiallinen ajankohta, jolloin huoltotoimenpiteitä tehdään. Kuukausittaisessa huoltokatkossa voidaan tehdä laajoja huoltotoimenpiteitä, jotka saattavat aiheuttaa katkoksen palveluihin.
- Viikoittainen huoltokatko keskiviikko aamuisin klo 03:00 – 07:00. Tämä on toissijainen ajankohta tehdä huoltotoimenpiteitä. Viikoittaisessa huoltokatkossa tehdään pieneen asiakasmäärään kohdistuvia huoltotoimenpiteitä, joissa asiakasvaikutukset ovat lyhytkestoisia.
- Hätähuoltokatko pidetään tarvittaessa kuukausittaisen tai viikoittaisen huoltokatkon ulkopuolella. Hätähuoltokatkoa käytetään vain korjattaessa vikaa tai poistettaessa kohonnutta riskiä vikatilanteelle, ei normaalien huoltotoimenpiteiden tekemiseen.
Päivittäinen ylläpitotoiminta ei pääsääntöisesti vaikuta palveluihimme. Joskus yksittäiselle asiakkaalle voi aiheutua lyhytkestoinen katkos myös ennalta sovittujen huoltokatkojen ulkopuolella. Näistä tiedotamme asiakkaalle henkilökohtaisesti etukäteen.