Hyppää pääsisältöön
Front page
Vihreää kuviointia

Lounea ♥ VSP

1

Lounea ja Vakka-Suomen Puhelin ovat solmineet liiketoimintakaupan, jossa Nakkilan ja Noormarkun kuituverkko sekä näiden asiakkaat siirtyvät Lounealle. Kaupan myötä Nakkilan ja Noormarkun asukkaat pääsevät nauttimaan entistä paremmista digitaalisista mahdollisuuksista ja kasvavasta verkosta. Muutos ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä; nykyiset sopimukset pysyvät voimassa ja palvelut jatkuvat ennallaan. 

 

"Meille on tärkeää tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua ja varmistaa, että mutkaton digiarki on mahdollista kaikkialla Suomessa. Nakkilan ja Noormarkun asukkailla ja yrityksillä on jatkossa käytettävissään teknisesti edistyksellisimmät ja luotettavimmat tietoliikenneyhteydet."

Juha Häkämies, Lounea Palveluiden toimitusjohtaja

Usein kysytyt kysymykset

Edellyttääkö muutos asiakkaalta toimenpiteitä?

Muutos ei edellytä asiakkailta mitään toimenpiteitä.

Muuttuuko tuotteet ja hinnat?

Asiakkaiden nykyiset sopimukset siirtyvät Lounealle. Nykyiset tuotteet ja hinnat pysyvät voimassa toistaiseksi ja palvelut jatkuvat ilman keskeytystä.

Muuttuuko laskutus?

Laskutus ei tällä hetkellä muutu. Palvelujen laskutus siirtyy Lounealle syksyn 2024 aikana.

Siirtyvätkö nykyiset asiakastiedot Lounealle?

Kaupan yhteydessä valokuituasiakkuudet tietoineen siirtyvät Lounealle 1.7.2024.

Asiakasrekisterin tietosuojaseloste ja muut Lounean palveluihin liittyvät yleiset sopimusehdot löytyvät täältä: https://lounea.fi/tuki-ja-ohjeet/sopimusehdot

Asiakassuhteen tiedot löytyvät jatkossa OmaLouneasta.

Mistä voin jatkossa tiedustella valokuituliittymän saatavuutta alueilla?

Lounea päivittää jatkuvasti tietoja alueen liittymäsaatavuudesta ja ajankohtaisista kampanjoista sivuilleen lounea.fi/nakkila ja lounea.fi/noormarkku.

Alueen osoitekohtaiset saatavuustiedot tulevat myös Lounean Kuitusaatavuus-palveluun, josta voi myös suoraan tehdä liittymätilauksen.

Mistä saan tietoa Lounean uusista palveluista?

Uusista palveluista ja tuotteista saa tietoa verkkosivuiltamme ja asiakaspalvelulta. Lisätietoa alueen liittymistä voi lukea lounea.fi/nakkila ja lounea.fi/noormarkku sivuilta.

Mitä tehdä vikatilanteissa?

VSP:n asiakaspalvelu (ma-pe klo 8–16) palvelee sinua kaikissa liittymäsopimukseesi liittyvissä kysymyksissä 31.9.2024 saakka:

puhelinnumero: (02) 844 5500, 
sähköposti: kuitu@vsp.fi
 

Lounea

Mikä Lounea on?

  • Lounea on suomalainen valokuituoperaattori, joka rakentaa mutkatonta digitaalista arkea yli 130 vuoden kokemuksella. Olemme yksi maamme suurimmista valtakunnallisesti valokuituyhteyksiä kuluttajille ja yrityksille tarjoavista teleoperaattoreista sekä merkittävä ICT- ja tulostusratkaisuiden asiantuntija.
  • Vakavarainen Lounea koostuu kahdesta liiketoiminnasta; valokuiduista ja ICT-ratkaisuista. Meidän tehtävämme on mahdollistaa asiakkaillemme mutkaton arki niin kotona kuin töissäkin. Tämä tarkoittaa selkeitä, luotettavia ja helpommin ostettavia tietoliikenneyhteyksiä ja yrityspalveluita. Olemme helposti lähestyttäviä ja asiantuntevia; meillä yhteydenottoosi vastaa ammattitaitoinen lounealainen. Meillä asiat toimivat.
  • Omistajillemme tämä tarkoittaa kestävän liiketoiminnan ja omistaja-arvon rakentamista. Lounealla on lähes 18 000 omistajaa, joiden omistaja-arvon kehittämiseen olemme sitoutuneet pitkäjänteisesti.
Vakka-Suomen Puhelin

Mikä VSP on?

  • VSP on vakavarainen suomalainen palveluyhtiö, joka tarjoaa yrityksille ulkoistettua asiakaspalvelua sekä IT- ja tietoliikennepalveluja, ja palvelee kuluttaja-asiakkaita Vakka-Suomessa ja Satakunnassa.
  • Vakka-Suomen Puhelin Oy:n juuret ulottuvat vuoteen 1896 ja asiakkuuksista huolehtii 400 asiakaspalvelun ja ICT-alan ammattilaista.
  • Yrityksen palvelulupaus on "Helpotamme arkeasi".