2.9.2021

Lounea palkkaa kymmeniä työntekijöitä eri puolelle Suomea

TIEDOTE 2.9.2021

Toimialueen laajenemisen myötä, nyt jo lähes 350 asiantuntijaa työllistävä Lounea on valmis palkkaamaan kymmeniä myyjiä vakinaiseen työsuhteeseen. Uusia tekijöitä myyntitiimeihin rekrytoidaan parhaillaan eri puolilla Suomea.

Parhaillaan rekrytointi Lounean myyntitiimeihin on käynnissä Kaakkois-Suomen ja Jyväskylän alueilla.

– Perehdytämme myyjät tehtävään huolellisesti ja annamme myös tuotekohtaisen koulutuksen. Lounea tarjoaa mielenkiintoisen työn kasvavassa tietoliikenneyrityksessä, kannustavan työyhteisön, jossa onnistumiset palkitaan sekä mahdollisuudet monipuoliseen itsensä kehittämiseen, Lounean kuluttaja-asiakasliiketoiminnan johtaja Ari Ringborg kertoo.

Valokuituliiketoimintamme laajenee kasvustrategiamme mukaisesti yhä uusille toimialueille ja suunnittelemme valokuituverkon rakentamista mm. Etelä-Pohjanmaan alueelle, kertoo Lounean valokuituliiketoiminnan edistämisestä Pohjanmaalla sekä Keski-Suomessa vastaava Harri Suokko.

– Etelä-Pohjanmaan alueella rekrytoinnit ovat sujuneet hyvin ja useita myyntitehtävään sopivia henkilöä onkin nyt rekrytoitu, Suokko kertoo.

Kiinnostus valokuituyhteyksiä kohtaan on viimeaikaisten poikkeusolojen aikana kasvanut huomattavasti ja monet suomalaiset kiinnittävät nyt huomiota nettiyhteytensä riittävyyteen. Lounean kasvustrategian mukaisesti yhtiö suunnittelee valokuituliiketoiminnan laajentamista ja Lounean yhteyksien tarjoamista yhä uusille alueille. Ari Ringborg kertoo, että Lounean valokuitu palvelee yrityksiä ja kuluttajia.

– Varsinkin monelle yritykselle luotettavat ja vakaat yhteydet ovat toiminnan edellytys. Toimivat nettiyhteydet mahdollistavat myös etätöiden tekemisen kotoa käsin ja kotitalouksien netin käyttö onkin lisääntynyt viime vuosina vauhdilla.

Ari Ringborg,  johtaja

ari.ringborg@lounea.fi

Harri Suokko, johtaja

harri.suokko@lounea.fi

Lounea luo alueille elinvoimaa, yrityksille tehoa toimintaan ja ihmisille iloa elämään. Tarjoamme parasta paikallista palvelu. Olemme Suomen 4. suurin teleoperaattori. Tuomme luotettavat ja nopeat tietoliikenneyhteydet ja datan siirron varmistavan valokuituverkkomme yhä uusille alueille. Lounea on ensimmäinen operaattori Suomessa, joka tuo kuluttajille 10 000 megan eli 10 gigan internetyhteyden. Olemme myös vahva ICT-ratkaisuiden asiantuntija. Suunnittelemme asiakkaidemme koko ICT-ympäristön aina sen rakentamisesta ylläpitoon asti. Lounealla on lähes 350 asiantuntijaa palveluksessaan ja vuoden 2020 liikevaihtomme oli € 46,6 miljoonaa euroa.