Olemme sopineet Kalajoen Kuitu Oy:n koko osakekannan ostosta. Yritysosto on strategisesti luonnollinen askel, sillä Kalajoki tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet vahvistaa ja laajentaa paikallista valokuituinfrastruktuuriamme nykyisen Kalajoen Kuitu Oy:n valokuituverkoston ansiosta.
Kaupan myötä kalajokiset ja loma-asukkaat pääsevät nauttimaan entistä paremmista digitaalisista palveluista ja kasvavasta verkosta. Muutos ei vaadi asiakkailta toimenpiteitä; nykyiset sopimukset pysyvät voimassa ja palvelut jatkuvat ennallaan.
"Meille on ensiarvoisen tärkeää tarjota asiakkaillemme huippuluokan palvelua ja varmistaa sujuva digiarki kaikkialla Suomessa. Lounea tulee kasvattamaan verkon saatavuutta, jotta mahdollisimman monella Kalajoen alueen kotitaloudella sekä yrityksellä on nyt ja tulevaisuudessakin käytössään nykyaikaiset ja luotettavat digipalvelut."
Juha Häkämies, Lounea Palveluiden toimitusjohtaja
Valokuituverkkomme yltää jo yli 200 000 kotiin ja tavoittaa
yli puoli miljoonaa suomalaista - nyt myös Kalajoella
Usein kysytyt kysymykset
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa asiakkuuteesi liittyvissä asioissa.
Voit ottaa asiakaspalveluun yhteyttä vaivattomasti yhteydenottolomakkeen kautta, puhelimitse (puh. 0800-30300, ilmainen, arkisin klo 8-18 ja lauantaisin klo 10-16) tai sähköpostitse asiakaspalvelu@lounea.fi.
Edellyttääkö muutos asiakkaalta toimenpiteitä?
Muutos ei edellytä asiakkailta mitään toimenpiteitä.
Muuttuuko tuotteet ja hinnat?
Asiakkaiden nykyiset sopimukset siirtyvät Lounealle. Nykyiset tuotteet ja hinnat pysyvät voimassa toistaiseksi ja palvelut jatkuvat ilman keskeytystä.
Muuttuuko laskutus?
Laskutus ei tällä hetkellä muutu. Palvelujen laskutus siirtyy Lounealle 1.3.2025.
Saat Lounealta ensimmäisen laskusi paperilaskuna ilman lisämaksua huhtikuun alussa. Jatkossa paperilasku maksaa 4,95 € / lasku, joten suosittelemme siirtymistä maksuttomaan e-laskuun. Saat viimeisen laskusi Kalajoen Kuidulta maaliskuun alussa.
Siirtyvätkö nykyiset asiakastiedot Lounealle?
Kaupan yhteydessä valokuituasiakkuudet tietoineen siirtyvät Lounealle 4.3.2025.
Löydät asiakasrekisterin tietosuojaseloste ja muut Lounean palveluihin liittyvät yleiset sopimusehdot Tuki ja ohjeet -sivultamme.
Asiakassuhteen tiedot löytyvät jatkossa OmaLouneasta.
Mistä voin jatkossa tiedustella valokuituliittymän saatavuutta alueellani?
Lounea päivittää jatkuvasti tietoja alueen liittymäsaatavuudesta ja ajankohtaisista kampanjoista sivuilleen lounea.fi/kalajoki
Alueen osoitekohtaiset saatavuustiedot tulevat myös Lounean Kuitusaatavuus-palveluun, josta voi myös suoraan tehdä liittymätilauksen.
Mistä saan tietoa Lounean uusista palveluista?
Uusista palveluista ja tuotteista saa tietoa verkkosivuiltamme ja asiakaspalvelulta. Lisätietoa Kalajoen alueen liittymistä voi lukea lounea.fi/kalajoki -sivulta.
Mitä tehdä vikatilanteissa?
24/7 asiakastukemme auttaa sinua teknisissä haasteissa ja kysymyksissä.
Puh. 0800 30304 (ilmainen).
Voit ottaa heihin yhteyttä myös täyttämällä yhteydenottolomakkeen osoitteessa lounea.fi/asiakastuki
Mikä Lounea on?
- Olemme suomalainen valokuituyhtiö, joka rakentaa mutkatonta digitaalista arkea yli 130 vuoden kokemuksella. Olemme yksi maamme suurimmista valtakunnallisesti valokuituyhteyksiä kuluttajille ja yrityksille tarjoavista teleoperaattoreista sekä merkittävä ICT- ja tulostusratkaisuiden asiantuntija.
- Olemme vakavarainen yritys, ja liiketoimintamme koostuu valokuiduista ja ICT-ratkaisuista. Tehtävämme on mahdollistaa asiakkaillemme mutkaton arki niin kotona kuin töissäkin. Tämä tarkoittaa selkeitä, luotettavia ja helpommin ostettavia tietoliikenneyhteyksiä ja yrityspalveluita. Olemme helposti lähestyttäviä ja asiantuntevia; meillä yhteydenottoosi vastaa ammattitaitoinen lounealainen. Meillä asiat toimivat.
- Omistajillemme tämä tarkoittaa kestävän liiketoiminnan ja omistaja-arvon rakentamista. Meillä on lähes 18 000 omistajaa, joiden omistaja-arvon kehittämiseen olemme sitoutuneet pitkäjänteisesti.
Jäikö jokin asia askarruttamaan?
Jos et löytänyt yltä vastausta sinua askarruttaviin kysymyksiin, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!