Hyppää pääsisältöön
Front page
Asiakaspalvelun ja palveluidemme laatu

Asiakaspalvelun ja palveluidemme laatu

0

Asiakaspalvelun puhelu- ja sähköpostitilastot

Julkaisemme asiakaspalvelumme puhelu- ja sähköpostitilastot kerran kvartaalissa.

Pylväiden alla näkyy kvartaalin keskimääräinen vastausaika. Puheluiden osalta sininen pylväs kertoo, kuinka moneen puheluun on vastattu alle 60 sekunnin kuluessa ja oranssi kuinka moneen puheluun on vastattu alle 180 sekunnin kuluessa. Sähköpostien osalta pylväs osoittaa kuinka moneen sähköpostiin on vastattu 48 tunnin sisällä.

Asiointi asiakaspalvelunumeroihimme on maksutonta. Puhelusi voidaan tallentaa asiakaspalvelumme parantamiseksi.

Tilastot 2025

 


Tilastot 2024

Tilastot 2023

Tilastot 2022

Tilastot 2021

Tilastot 2020

Tilastot 2019

Tilastot 2018