Kun tietoliikennepalvelut ovat kriittinen osa yrityksen toimintaa, odotamme niiden toimivan keskeytyksettä. Asiantuntijamme tarkkailevat palveluiden toimivuutta 24/7 ja puuttuvat ongelmiin usein jo ennen kuin ne vaikuttavat asiakkaisiin. Jos huomaat palvelussasi ongelmia niin otathan yhteyttä, usein ongelma saadaan korjattua jo puhelun aikana etäkäyttöisesti. Isompien vikojen osalta osaavat asentajamme käyvät paikanpäällä korjaamassa tilanteen. Vian korjaukseen kuluva aika riippuu asiakkaan häiriön laadusta ja asiakkaan palvelutasosopimuksesta (SLA).
Palvelutasot
Mikäli yhteyden toimimattomuus uhkaa pysäyttää koko liiketoiminnan, suosittelemme korotettua palvelutasoa. Tällöin viankorjauksen aloitusaika on nopeampi ja menee työjonossa normaaliliittymien edelle. Korotetut palvelutasot ovat saatavissa vain tietyille palveluille. Palvelutason korotuksia on mahdollista tilata myös kertaluonteisesti erillislaskutettuna.