Hyppää pääsisältöön
Front page
Jätä häiriöilmoitus Lounean palveluista

Jätä häiriöilmoitus

0

Mitä tehdä vikatilanteissa?

Pätkiikö netti, kenkkuileeko laitteesi tai eikö jokin tv-kanava näy?

  1. Tarkista ensin häiriötiedotteistamme, ettei kyseessä ole yleinen vikatilanne. Huollamme verkkoamme säännöllisesti ja myös suunnitellut huoltokatkot saattavat aiheuttaa lyhyitä katkoksia palveluihin. Huoltokatkojemme aikataulut näet täältä.
  2. Sammuta ja käynnistä laitteesi uudelleen. Tämä ratkaisee suurimman osan vikatilanteista. 
  3. Tarkista vielä seuraavat: 
    1. Jos nettiyhteytesi ei toimi, testaa yhteyttä liittämällä verkkokaapeli suoraan laitteeseesi. Jos vika korjaantuu, vika on langattomassa yhteydessäsi.
    2. Jos muiden laitteiden yhteys toimii, vika on todennäköisesti laitteessasi
  4. Mikäli ongelma ei ratkennut otathan yhteyttä asiakastukeemme  tai jätät meille häiriöilmoituksen alla olevalla lomakkeella. Käsittelemme lomakkeen kautta tulleita ilmoituksia ma-pe klo 7-17. 
    Tarkempia ohjeita ongelmatilanteiden selvittämiseen sekä käyttötukea ja lisätietoja mm. palveluiden asetuksista löydät Tuki ja ohjeet -sivultamme.

 

Mikäli asiasi liittyy kaivuisiin, katso yhteystiedot täältä.

Uusimmat häiriötiedotteemme

Alkamisaika:
Arvioitu päättymisaika:
Alkamisaika:
Korjattu:
Alkamisaika:
Korjattu:

Jätä häiriöilmoitus

Asiakastyyppi
Ongelmatyyppi
Miten haluat meidän ottavan yhteyttä sinuun?

Voit ottaa yhteyttä 24/7 asiakastukeen puhelimitse:

puh. 0800 30304 (ilmainen)