Mitä tehdä vikatilanteissa?
Pätkiikö netti, kenkkuileeko laitteesi tai eikö jokin tv-kanava näy?
- Tarkista ensin häiriötiedotteistamme, ettei kyseessä ole yleinen vikatilanne. Huollamme verkkoamme säännöllisesti ja myös suunnitellut huoltokatkot saattavat aiheuttaa lyhyitä katkoksia palveluihin. Huoltokatkojemme aikataulut näet täältä.
- Sammuta ja käynnistä laitteesi uudelleen. Tämä ratkaisee suurimman osan vikatilanteista.
- Tarkista vielä seuraavat:
- Jos nettiyhteytesi ei toimi, testaa yhteyttä liittämällä verkkokaapeli suoraan laitteeseesi. Jos vika korjaantuu, vika on langattomassa yhteydessäsi.
- Jos muiden laitteiden yhteys toimii, vika on todennäköisesti laitteessasi
- Mikäli ongelma ei ratkennut otathan yhteyttä asiakastukeemme tai jätät meille häiriöilmoituksen alla olevalla lomakkeella. Käsittelemme lomakkeen kautta tulleita ilmoituksia ma-pe klo 7-17.
Tarkempia ohjeita ongelmatilanteiden selvittämiseen sekä käyttötukea ja lisätietoja mm. palveluiden asetuksista löydät Tuki ja ohjeet -sivultamme.
Mikäli asiasi liittyy kaivuisiin, katso yhteystiedot täältä.
Uusimmat häiriötiedotteemme
Jätä häiriöilmoitus
Voit ottaa yhteyttä 24/7 asiakastukeen puhelimitse:
puh. 0800 30304 (ilmainen)