Taika Asiakaspalvelu Lounealta
Parempaa palvelua digitaalisilla viestintäratkaisuilla

Asiakkaat odottavat yrityksiltä nopeaa palvelua eri kanavissa. Taika viestintäpalvelu on helppokäyttöinen ja joustava pilvipalvelu, joka mahdollistaa digitaalisen viestinnän ja asiakaspalvelun ajasta ja paikasta riippumatta.

Taika viestintäpalvelu skaalautuu yrityksesi mukana. Se soveltuu pelkästään puhelinvaihteeksi, mutta laajimmillaan mahdollistaa monikanavaisen asiakaspalvelun yhden järjestelmän kautta. Se yhdistää niin puhelut, sähköpostit, some-kanavat kuin chatinkin yhdeksi hallittavaksi kokonaisuudeksi. Taika viestintäpalvelu tehostaa työntekoa ja parantaa asiakaspalvelun laatua. Tehokkuuden seurannan mahdollistavat laajat raportointimahdollisuudet.

 

OTA YHTEYTTÄ

Paranna asiakaskokemaa

Työntekijäsi ja asiakaspalvelusi ovat entistä paremmin tavoitettavissa. Asiakaspalvelu nopeutuu eikä resursseja hukata. Puhelut ohjautuvat suoraan vapaille henkilöille ja automaattisilla tiedotteilla varmistat, etteivät asiakkaasi jää ilman vastausta. Raportointi mahdollistaa asiakastyytyväisyyden jatkuvan seurannan.

Tehosta liiketoimintaasi

Taika Viestintäpalvelu on käytettävissä missä tahansa. Ratkaisulla huolehdit siitä, että resurssit on kohdennettu oikein ja esim. asiakaspalvelun kuorma jakautuu tasaisesti. Laajat raportointimahdollisuudet auttavat toiminnan kehittämisessä.

Kustannustehokas ratkaisu

Taika Viestintäpalvelu on pilvipalvelu, joten se ei vaadi suuria alkuinvestointeja. Hinnoittelu on joustava ja läpinäkyvä. KK-laskutteinen palvelu on helppo budjetoida eikä kuluja tule yllätyksenä. Tarvittaessa palvelu kasvaa tai supistuu helposti tarpeesi mukaan, etkä maksa turhasta.

Digitalisoi liiketoimintasi

Modernin pilvipalvelun käyttö on mahdollista ajasta ja paikasta riippumatta. Se on käytettävissä niin selaimella, kiinteällä puhelimella kuin mobiilillakin. Puheratkaisu mahdollistaa mm. puheluiden siirrot, välitykset, siirrot ja tiedotteet erilaisten ohjausten perusteella. Hallinta on helppoa ja vaivatonta. Järjestelmään on liitettävissä mukaan niin sähköposti, chat, Facebook kuin Twitterkin, jolloin monikanavainen asiakaspalvelu hoituu tehokkaasti ja resursseja hukkaamatta.  

Taika Viestintäpalvelu on räätälöitävissä juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Se soveltuu kaikenkokoisille yrityksille. Käyttäjien määrää on helppo muuttaa ja eri käyttäjäprofiilien ja lisäpalveluiden avulla teemme kokonaisuudesta teidän näköisenne.

Lounelta Taika viestintäratkaisut

Taika Puhe

Taika Puhe korvaa perinteisen puhelinjärjestelmän yhdistämällä liikkuvuuden, VoIP-puhelut ja kiinteät viestintäyhteydet. Palvelussa on lukuisia ominaisuuksia kuten tavoitettavuustiedot (läsnäolo, henkilökohtaiset puhelunohjaukset), viestintäpalvelut ( perinteiset puhelinvaihdepalvelut, SMS-viestit), takaisinsoittotoiminteet, palveluaikojen hallinta jne. Eri tasoisille käyttäjille omat käyttöliittymät. Toimii niin mobiililla, tietokoneella kuin pöytäpuhelimellakin.  Mahdollisuus täydentää yrityskohtaisilla lisäpalveluilla.

Taika Asiakaspalvelu

Mahdollistaa asiakaspalvelun monikanavaisesti eri sovelluksilla: Facebook, Twitter, Chat ja Sähköposti. Palvelu kokoaa yhteen jonoon eri kanavista tulevat asiakasviestit, josta asiakaspalvelu poimii ne käsiteltäviksi. Palveluun voidaan luoda valmiita vastauspohjia nopeuttamaan ja parantamaan palvelua. Raportointi mahdollistaa tehokkaan seurannan.

Lounealta Taika viestintäratkaisut

Rakennetaan yhdessä sinulle sopiva ratkaisu

Ota Taika käyttöösi kun haluat digitalisoida yrityksesi sisäisen ja ulkoisen viestinnän. Tehostat samalla yrityksesi asiakaspalvelua ja parannat asiakkaiden saamaan palvelukokemusta.

Asiantuntijamme auttavat mielellään oikean palvelukokonaisuuden kartoittamisessa. Olemme tukenasi myös käyttöönoton jälkeen.

 

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä ja kerromme lisää

 

JÄTÄ YHTEYSTIEDOT