Lounealta Nepton työajanhallinta
Tehokas työajanseuranta - Nepton

Työ on muuttunut viimeisten vuosien aikana enemmän kuin sitä edeltävänä satana vuotena yhteensä. Jotta yritykset voivat vastata työn muutokseen, tarvitaan uusia tapoja ja työkaluja johtaa sekä hallita työtä. Kauttamme saat yrityksellesi tehokkaat välineet digitaaliseen työajan hallintaan.

Nepton on edelläkävijä työajanhallinnassa. Se on Internetin yli toimiva pilvipalvelu, joka tarjoaa työaikakirjanpidon, palkka-aineiston tulkinnan, tehtäväsuunnittelun ja työsuhteiden hallinnan kokonaisratkaisun. Nepton-ratkaisun voi hankkia eri versioina tai kokonaisratkaisuna. Ominaisuuksia voit helposti täydentää esimerkiksi vuorosuunnittelulla sekä osaamisen hallinnalla. Työajanseuranta voidaan integroida esim. palkanlaskentajärjestelmään.

 

HALUATKO LISÄTIETOJA?

 

 

Käytä missä tahansa

Selaimen kautta käytettävät palvelut ovat nopeasti käyttöönotettavissa. Voidaan käyttää eri päätelaitteilla missä ja milloin tahansa.

Säästät aikaa ja rahaa, kun palvelun käyttöönotto ei vaadi massiivisia projekteja tai investointeja.

 

 

Kustannustehokkuus

Sinun ei tarvitse investoida mihinkään ylimääräiseen. Palvelun kk-maksu sisältää ohjelmat, päivitykset ja ylläpidon.

Pilvipalvelut myös skaalautuvat helposti muuttuviin tilanteisiin.

Suomalaisille suunniteltu

Nepton on kotimainen järjestelmä, jossa on huomioitu juuri suomalaisille yrityksille tyypilliset tarpeet. Toimialariippumaton järjestelmä on joustava ja muokattavisa

Järjestelmässä on yli 100 palvelurajapintaa muihin järjestelmiin.

Digitaalinen työajanseuranta

Digitaalinen työajanseuranta selkeyttää organisaatiossa niin työntekijän, työnantajan kuin henkilöstöhallinnonkin tehtäviä. Panostamalla työaikaseurantaan sekä työvuorosuunnitteluun, saavutat hallitun, tasapuolisen ja kaikille selkeän toimintatavan. Työaika voidaan kirjata näppärästi vaikkapa mobiililla tai selaimella. Työtunnit ovat helposti myös työntekijän seurattavissa. Järjestelmä mahdollistaa myös työvuorosuunnittelun hallitusti. Työtyytyväisyys lisääntyy kun henkilökunta pystyy halutessa paremmin vaikuttamaan työvuoroihin.

Nepton työajanhallinta
Nepton EasyHR

Henkilöstörekisteri

Nepton Easy HR on helppokäyttöinen henkilöstörekisteri, jonne tallennat kaikki työntekijöihisi liittyvät tiedot. Palvelu täyttää GDPR-vaatimukset ja pitää kaikki yrityksesi henkilöstöön liittyvät tiedot turvallisesti pilvipalvelussa yhdessä paikassa.

Henkilötietojen lisääminen onnistuu tietokoneella tai kännykällä tai ne voidaan tuoda suoraan Excelistä. EasyHR:ään voi lisätä oikeastaan mitä tahansa tiedostoja aina työsopimuksista kehityskeskusteluihin. Nepton EasyHR:ssä jokainen yrityksen työntekijä pystyy itse tarkistamaan, lisäämään ja korjaamaan omia tietojaan. Johdolla ja hallinnolla on selkeä kuva koko yrityksen henkilöstöstä ja työsuhteeseen liittyvät dokumentit ja raportit ovat hetkessä saatavilla. Palvelu on myöhemmin helposti täydennettävissä muilla Nepton Työajanhallinnan työkaluilla.

 

Nepton EasyHR vain 1,90 €/kk/käyttäjä ( alv 0%)

 

TILAA

Mitä yrityksesi tarvitsee?

Nepton tarjoaa ratkaisut mm. seuraaviin työajanhallinnan tarpeisiin:

  • Työajanseuranta
  • Palkanlaskenta
  • Työvuorosuunnittelu
  • Työsuhdetietojen hallinta /henkilöstörekisteri
  • Raportointi

Neptonin voit hankkia osa- tai kokonaisratkaisuna.

Ota yhteyttä niin kartoitetaan yrityksellesi sopivin ratkaisu!

 

JÄTÄ YHTEYSTIEDOT