Hyppää pääsisältöön
Front page
Asiakkuudenhallinta eli CRM tehostaa yrityksen toimintaa

CRM eli asiakkuudenhallintajärjestelmä tehostaa yrityksen toimintaa

Ovatko yrityksesi asiakastiedot hajallaan useassa eri järjestelmässä? Käyttävätkö myyjät tolkuttomasti aikaa selvittääkseen ketä on tavattu ja milloin, mistä on keskusteltu ja mitä luvattu?  Asiakkuudenhallintajärjestelmä (CRM) kerää yhteen kaiken oleellisen tiedot asiakkaastasi niin, että se on helposti ja nopeasti käytettävissäsi. Asiakkuudenhallintajärjestelmää voidaan käyttää niin paremman asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin kuin myös raportoinnin ja liiketoimintasuunnittelun tarpeisiin.

CRM-järjestelmämme kerää yhteen tietoa yrityksistä ja niiden kontakteista, sekä myös kaiken tiedon esimerkiksi niihin liittyvistä tarjouksista, myyntitilauksista ja laskuista. CRM mahdollistaa myyntiprosessien ja asiakashallinnan automatisoinnin, asiakaspalvelun, projektinhallinnan ja laskutuksen sekä tuote- ja varastonhallinnan samassa järjestelmässä.

Pilvipalveluna toimiva CRM on helppo ja nopea ottaa yrityksesi käyttöön.

CRM-järjestelmän edut

Skaalautuvuus

CRM skaalautuu joustavasti niin ison kuin pienenkin yrityksen tarpeisiin.  Voit ottaa käyttöön vain ne ominaisuudet, joita tarvitset. Lisäksi pääkäyttäjä pystyy helposti muokkaamaan näkymistä juuri käyttäjille sopivia ja jakamaan käyttöoikeudet yrityksen tarpeiden mukaan.

Turvallisuus

Tietojen luottamuksellisuus, saavutettavuus ja eheys ovat ensisijaisen tärkeitä liiketoiminnalle. Kaikki tallennettu data sijaitsee fyysisti Suomessa ja tietoturvasta on huolehdittu kokonaisvaltaisesti. Järjestelmässä on myös huomioitu GDPR:n vaatimukset.

Integroitavuus

Asiakkuudenhallintaan voidaan integroida myös muita järjestelmiä. Yhdistä järjestelmään myös Outlook- ja Google -kalenterit, jolloin voit synkronoida sähköpostit, liitteet, tehtävät ja tapaamiset.

Keskeisimmät ominaisuudet

Joustavaa ja helppokäyttöistä asiakkuudenhallintajärjestelmää voidaan helposti muokata juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Järjestelmää voi kasvattaa moduuleittain. Valitse mukaan vain ne ominaisuudet joita tarvitset:

  • Raportointi
  • Asiakaspalvelu
  • Laskutus
  • Markkinointityökalut
  • Portaalit
  • Projektinhallinta
  • Myyntiprosessien automatisointi

Koska jokainen yritys on omanlaisensa, tulemme mielellämme esittelemään miten asiakkuudenhallintajärjestelmä parantaisi juuri sinun yrityksesi tuottavuutta.

Kiinnostuitko? Haluatko kuulla enemmän asiakkuudenhallinnan hyödyistä?

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

Yhteyshenkilön nimi