Työajanhallinta

Lounea-Nepton-tyoajanhallinta.jpg

Työ on muuttunut viimeisten vuosien aikana enemmän kuin sitä edeltävänä satana vuotena yhteensä. Jotta yritykset voivat vastata työn muutokseen, tarvitaan uusia tapoja ja työkaluja johtaa sekä hallita työtä. Kauttamme saat yrityksellesi tehokkaat välineet digitaaliseen työajan hallintaan.

Tarjoamamme ratkaisut

Tarjoamme yrityksesi käyttöön luotettavat ja helppokäyttöiset Nepton -työajanhallintajärjestelmät. Nepton on edelläkävijä työajanhallinnassa. Se on Internetin yli toimiva pilvipalvelu, joka tarjoaa työaikakirjanpidon, palkka-aineiston tulkinnan, tehtäväsuunnittelun ja työsuhteiden hallinnan kokonaisratkaisun. Nepton-ratkaisun voi hankkia eri versioina tai kokonaisratkaisuna. Ominaisuuksia voit helposti täydentää esimerkiksi vuorosuunnittelulla sekä osaamisen hallinnalla.

Avaintekijät

  • Helppokäyttöisyys
  • Käytettävissä miltä tahansa päätelaitteelta
  • Suunniteltu erityisesti suomalaisille yrityksille
  • Joustava ja muokattava
  • Yli 100 valmista palvelurajapintaa muihin järjestelmiin
  • Moderni pilvipalvelu

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä yrityssovellusmyyntiimme, tulemme mielellämme esittelemään ja kertomaan lisää palvelusta.