Olympialaiset näkyvät kattavasti Watsonissa

8.2.2018

TV5-kanavalla lähetetään mm. kaikki Kiekkoleijonien ottelut suomeksi selostettuna. Penkkiurheilijoiden harras toive täyttyi tänään kun TV5 HD lisättiin Watsoniin kanavapaikalle 37. Kuten perustarkkuuden TV5, myös teräväpiirtoversio on sopimusteknisistä syistä katsottavissa vain Watson-digiboksilla Lounean kuituliittymässä.

Watson hemmottelee penkkiurheilijoita nyt kunnolla: Kanavat EUROSPORT 2 (123) ja EUROSPORT 2 HD (122) näkyvät ilman lisämaksua kaikilla Watson-asiakkailla olympialaisten ajan. Eurosport 1 ja Eurosport 1 HD ovatkin olleet maksuttomia peruskanavia Watsonissa jo vuodenvaihteesta alkaen. Kaikki Eurosport-kanavat ovat katsottavissa kaikilla Watson-laitteilla, mukaanlukien mm. älypuhelimet ja älytelevisiot.

Eurosportit keskittyvät kisoihin lähes 24/7 ja mm. Eurosport 2 lähettää laajalti jääkiekkoa alkusarjoista loppuotteluihin. Suurin osa otteluista lähetetään suomeksi selostettuna mutta Suomen pelien selostuskieli on teknisistä syistä johtuen englanti. Eurosport 1 keskittyy muihin lajeihin ja esittää mm. hiihtoa.