Lounea ja Viaplay yhteistyöhön

15.6.2017

Lounean ja Viasatin yhteistyö syvenee uuden tuotemallin myötä: Nyt Lounean kaapeliverkon asiakkaiden Viasat-kanavapaketteihin kuuluu huippuluokan striimauspalvelu VIAPLAY ilman lisämaksua.

Viaplay-käyttöoikeus kattaa samat sisällöt kuin tilattu kanavapakettikin, esim. Viasat Jalkapallon tilaaja saa katsoa jalkapalloon liittyvät sisällöt, ja Viasat Kullan tilaaja saa katsoa urheilun lisäksi myös Viaplayn laajan elokuva- ja sarjavalikoiman. Viaplay toimii monipuolisesti erilaisissa päätelaitteissa, esim. älypuhelimissa/tableteissa, useiden valmistajien äly-TV:ssä, eri pelikonsoleissa jne.

Kanavapakettia ja Viaplaytä voi katsella samanaikaisesti ilman rajoituksia. Etu koskee niin aiemmin tilattuja Viasat-kanavapaketteja kuin uusia tilauksia. Lähetämme lähiaikoina Viasat-asiakkaille uutiskirjeessä tarkempia ohjeita miten Viaplayn voi aktivoida käyttöön. Lisätietoja Lounean asiakaspalvelusta, 0800-30 300.