Lounea toimittaa valokuitupalvelut lähes 1700 huoneistoon Kaarinassa

5.7.2017

LOUNEA TOIMITTAA VALOKUITUPALVELUT LÄHES 1700 HUONEISTOON KAARINASSA

Lounea ja Maininki kiinteistöpalvelut ovat tehneet merkittävän yhteistyösopimuksen. Lounea liittää lähes 1700 Maininki kiinteistöpalveluiden isännöimää huoneistoa Kaarinan alueella nykyaikaiseen, luotettavaan ja nopeaan valokuituverkkoonsa tämän vuoden aikana.

Maininki kiinteistöpalvelut Oy:n toimitusjohtaja Timo Laaksosen mukaan sopimus Lounean valokuituverkon käytöstä hyödyttää huoneistojen asukkaita monella tavalla: ”Yhteistyö Lounean kanssa mahdollistaa sopimuksessa mukana olevien taloyhtiöiden asukkaille modernit ja tehokkaat laajakaistapalvelut. Tämä  parantavaa merkittävästi asuntojen palvelutasoa ja kiinnostavuutta”, sanoo Timo Laaksonen. Tehokas valokuituyhteys mahdollistaa asukkaille nopeat yhteydet, nykyaikaisten viihdepalveluiden käytön, monen käyttäjän yhtäaikaisen netin käytön, pelaamisen sekä joustavan etätyön.

Timo Laaksosen mukaan Maininki kiinteistöpalvelut valitsi Lounean yhteistyökumppanikseen erityisesti siksi, että Lounea on paikallinen palvelutuottaja, jolla on erinomainen palveluasenne, ja jonka kanssa on helppo toimia. Hänen mukaansa nyt tehty sopimus luo pohjaa myös tuleville yhteistyöprojekteille Lounean ja Maininki Kiinteistöpalveluiden välillä.

”Lounean tavoitteena on laajentaa toimintaansa kattamaan myös Kaarinan alue. Sopimus Maininki Kiinteistöpalveluiden kanssa antaa tähän nyt hienon mahdollisuuden. Investoimme vuosittain miljoonia valokuituverkkojen rakentamiseen. Paikallisena toimijana haluamme näin varmistaa, että alueemme kotitalouksilla ja yrityksillä on tehokkaat ja toimivat yhteydet, joiden varaan he voivat arkeaan ja liiketoimintaansa rakentaa”, toteaa Lounean toimitusjohtaja Veli-Matti Viitanen.

Veli-Matti Viitanen, toimitusjohtaja, Lounea Oy puh. 029 7070 275, veli-matti.viitanen@lounea.fi
Timo Laaksonen, toimitusjohtaja, Maininki kiinteistöpalvelut Oy, puh. 02-276 4673, timo.laaksonen@maininkioy.fi

Lounea Oy on tietoliikenneyhteyksiä ja –palveluita tarjoava yritys, jonka valtteja ovat vankka asiantuntijuus, tehokas toiminta sekä paikallinen läsnäolo ja nopea palvelu. Lounea toimii Salon, Lohjan, Loimaan, Forssan, Sastamalan ja Turun seuduilla. Lounea-konserniin kuuluvat myös teleliiketoimintaa harjoittava Lounea Palvelut Oy sekä valtakunnallinen tietotekniikan verkkokauppa Jimm’s PC-Store Oy. Konsernin vuosittainen liikevaihto on noin 58 M€ ja sen palveluksessa työskentelee yli 200 henkilöä.

Maininki kiinteistöpalvelut Oy on vuonna 1973 perustettu isännöinti-, kiinteistöhuolto- ja siivouspalveluita tuottava yritys. Yhtiö vastaa noin 80 asiakasyhtiönsä isännöintitehtävistä Kaarinassa ja Turun alueella.

tagit: yleinen