Sovellusvalikoimamme laajenee digitaalisilla työajanhallinnanratkaisuilla

10.5.2017

Lounea ja Nepton Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Jatkossa Lounea toimii Nepton Oy:n järjestelmien kumppanina omalla toimialueellaan.

Nepton tarjoaa digitaalisia työajanhallinnan ratkaisuja, joiden avulla yritykset parantavat työajanseurantaa, automatisoivat palkanlaskentaa sekä tehostavat työsuunnittelua, henkilöstötietojen hallintaa ja raportointia.

 –Työn tekemisen kenttä on muuttunut viime vuosina rajusti ja työn muuttuessa myös järjestelmien pitää olla joustavia ja muokattavia. Haluamme auttaa asiakkaitamme kehittämään omaa toimintaansa digitaalisuuden keinoin. Neptonin työajanhallintajärjestelmät täydentävät yritysasiakkaillemme tarjoamaamme sovellusvalikoimaa, kertoo Lounean liiketoimintapäällikkö Petri Syväjärvi.

 - Järjestelmiemme suunnittelun lähtökohtana on helppous; helppous työntekijöille, esimiehille ja johtajille käyttää ratkaisuamme. Helppous asiakkaalle ostaa palveluitamme ja asioida kanssamme. Lounea täydentää kumppaniverkostoamme tarjoamalla asiakkailleen laajan valikoiman palveluita ja jatkamalla samaa helppouden teemaa. Asiakkaamme voi aidosti saada kaikki tarvitsemansa palvelut helposti yhdeltä kumppanilta, kertoo Nepton Oy:n toimitusjohtaja Jukka Kivistö.